Viaţa ca o pauză….   Leave a comment

Lucrul pe care uităm cel mai des să-l facem este…să luăm o pauză.

Merg zilnic de acasă la serviciu şi de la serviciu acasă, dar cel mai adesea uit s-o iau printr-un părculeţ aflat în drum, să mă aşez pe o bancă şi să stau puţin cu privirea pironită pe verdele din jur sau pe un copac desfrunzit.

Alerg seara de vreo trei ori pe săptămână, dar cel mai adesea uit să mă opresc pentru un minut spre a privi stelele de pe cer.

Mănânc 3-4 pătrăţele de ciocolată pe săptămână (încerc, cu greu, să mă limitez doar la atăt), dar uit să le savurez şi să le plimb prin toată gura.

Beau multe cafele, dar cel mai adesea nu am timp să le gust aşa cum trebuie (deşi toţi spun că fac o cafea extraordinară!).

Ascult Bach sau Beethoven, dar rareori mai închid ochii spre a mă lăsa purtat doar de muzică şi…ascult când lucrez.

Rareori mai gust cu adevărat savoarea unui fruct sau mă opresc spre a-i contempla până şi carnaţia…

Uităm astfel să luăm o pauză din trăirile noastre de-o clipă spre a ne bucura de adevărata viaţă….

Posted 20 Ianuarie 2014 by cosulcufragi in Uncategorized

Lasă un răspuns

Cartea de la ora 5

Momentul de răsfăț literar al zilei

cosulcufragi

literatură, frumos, opinii, visări

